Кнопочка сайтику |
Будемо вам дуже вдячні, якщо ви розмістите на своєму сайті нашу кнопку, а згодом ми розмістимо вашу
|
|
Каталог статей
У категорії матеріалів: 19 Показано матеріалів: 11-19 |
Сторінки: « 1 2 |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Інструкцію розроблено відповідно до «Положення про
організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу», затвердженого
Наказом Міністерства освіти і науки України від 01.08.2001 № 563, «Правил
дорожнього руху України», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України
від 10.10.2001 № 1306, «Правил пожежної безпеки для закладів, установ і організацій
системи освіти України», затверджених Наказом Міністерства освіти і науки
України, Міністерства внутрішніх справ України, Головного управління державної
пожежної охорони від 30.09.1998 № 348/70. |
План роботи на 2010-2011 навчальний рік. |
Історія
виникнення та розвиток інституту класного керівника
У Положенні про середню загальноосвітню школу України
зазначається : " Повсякденне керівництво навчально – виховним процесом у класі
здійснюється класним керівником, який призначається адміністрацією школи з
числа вчителів, що викладають у даному класі.
Класний керівник:
Здійснює виховання в учнів культури поведінки, формує високі моральні якості;
забезпечує єдність педагогічних вимог з боку сім”ї і школи; організує в разі
необхідності допомогу учням ( навчальну, матеріальну, моральну); проводить
заходи, які передбачають зміцнення здоров”я учнів; організує суспільно корисну
працю учнів, веде документацію класу; будує свої взаємини з учнями і їх
батьками на демократичних началах, співробітництві, сприяє розвитку
самоврядування учнів.
|
Підготувала: Коваль Наталія Валентинівна вчитель Новопетрівської ЗОШ
|
Підготувала: завуч з навчально-виховної роботи в школі Коваль Наталія Валентинівна.
|
Підготувала вчитель початкових класів старший вчитель Сонник Зоя Михайлівна Загальновизнано, що школа — це модель суспільства. Саме від якості шкільного навчання і виховання залежить збагачення культурних цінностей. Стрімкий розвиток усіх сфер суспільного виробництва зумовлює збільшення обсягу та підвищення складності навчального матеріалу практично з усіх шкільних дисциплін. Тому реформування загальної освіти супроводжується введенням нових спеціальних форм організації пізнавальної діяльності, які мають конкретну мету – створити такі умови навчання, за яких би кожен учень успішно навчався, розвивав свій інтелект і був готовим до творчої самореалізації.
|
Підготувала вчитель математики та інформатики Кремена Л. М. Все про сучасний урок, його структуру. Типи сучасних уроків |
Підготувала вчитель математики і інформатики Кремена Л. М. Навчання в умовах становлення відкритого інформаційного суспільства ставить актуальне завдання удосконалення змісту і методики навчання шкільних навчальних предметів на основі використання сучасних комп'ютерних технологій. |
Підготувала вчитель іноземної мови і літератури Криворотенко Г. Г. Сучасний зміст виховання в Україні – це науково обґрунтована система загальнокультурних і національних цінностей та відповідна сукупність соціально значущих якостей особистості, що характеризують її ставлення до суспільства і держави, інших людей, природи, мистецтва, самої себе. |
|
Сьогодні | Block content |
|