1)
Нормативно-правова::
•
Закони України «Про освіту», «Про загальну середню освіту».
•
Державна національна програма «Освіта» (Україна XXI століття).
•
Національна доктрина розвитку освіти України.
• Положення про
загальноосвітній навчальний заклад.
•
Навчальні програми, плани та ін.
нормативні документи освітньої галузі
"Технологія"
2)
Методологічні та загальнотеоретичні знання із:
•
Психолого-педагогічної суті і закономірностей процесу навчання та виховання.
•
Вікових особливостей психології школярів і їх врахування у
процесі навчання та виховання.
•
Принципів змісту і методів виховання громадянина України.
•
Основ патріотичного і національного виховання громадянина України.
•
Закономірностей формування та функціонування учнівського колективу
як засобу виховання.
•
Педагогічних основ самовиховання.
•
Шляхів запобігання правопорушень неповнолітніми.
•
Критеріїв оцінки навчальної та виховної роботи.
3)
Технологічні знання із:
•
Змісту форм і методів організації діяльності учнів.
• Технологій керівництва навчально-виховною роботою учнів на уроці.
•
Методик діагностування стану і прогнозування розвитку процесів навчання та виховання школярів.
•
Методів роботи з неформальними об’єднаннями учнів.
4)
Діагностико-прогностичні вміння:
•
Здійснювати аналіз урядових і нормативних документів,
педагогічної літератури, визначити на цій основі конкретні цілі і завдання навчально-виховної роботи.
•
Визначати рівень технологічної
освіченості школярів, стан окремих якостей особистості.
•
Прогнозувати можливі тенденції і напрями розвитку учнів.
•
Планувати навчально-виховну діяльність в школі.
5)
Організаційно-регулятивні вміння:
•
Втілювати в практику роботи вчителяи сучасних досягнень теорії і методик навчання та виховання.
•
Створювати умови для формування світогляду учнів, трудового
навчання, виховання і профорієнтації,
морального виховання.
6) Методологічні знання із:
•
Принципів і концепцій побудови змісту Технологій на
сучасному етапі
•
Системного підходу до процесу навчання.
•
Особливості змісту навчальних програм за фахом.
•
Принципів та норм оцінок знань, умінь і навичок учнів.
|