Кнопочка сайтику |
Будемо вам дуже вдячні, якщо ви розмістите на своєму сайті нашу кнопку, а згодом ми розмістимо вашу
|
|
Каталог файлів
У категорії матеріалів: 31 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 3 4 » |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Під
професійною компетентністю слід
розуміти теоретичну, технологічну (практичну), а також моральну і психологічну
готовність особистості виконувати функції, шо входять до її обов’язків і прав
відповідно до повноважень певної посади.
Компетентнісний підхід —
наукова концепція, що покладена в основу для визначення мети, змісту, методів
та організації навчання, діагностики рівнів готовності і відповідності
особистості до ефективної діяльності на відповідній посаді, або у конкретній
професійно-фаховій сфері.
Зміст компетентності є, з нашого погляду, провідним
у системі формування і підвищення кваліфікації особистості в процесі навчальної та професійної діяльності. Зміст компетентності має визначатися на
основі аналізу нормативно-правової, регламентуючої, сертифікуючої, посадо-
во-інструктивної документації, а також професіограм, якщо вони існують для
певних категорій посадовців і фахівців. |
Ми
живемо у динамічному світі, що дуже швидко змінюється. Ці зміни стосуються усіх
сфер нашого буття: техніки, що нас оточує, політики, яку проводять світові
держави, цінностей, на які орієнтуються люди. Наше життя стало безперервним
процесом адаптації, і саме від адаптаційного потенціалу особистості у значній
мірі залежать її успіх та можливості
самореалізації.
Сьогодні
дитині потрібні не тільки знання, але і достатній рівень життєвої компетентності,
сформованість таких особистісних якостей, які допоможуть знайти своє місце у
житті, визначитися з колом своїх інтересів та
уподобань, стати активним членом суспільства і щасливою, упевненою у власних силах людиною. |
На
виконання п.3.11 наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від
11.05.2011 № 436 «Про підготовку до початку 2011/2012 навчального року» |
24 серпня 2011 року
український народ відзначає 20-річчя Дня Незалежності України – головне
державне свято на честь прийняття Верховною Радою УРСР Акту проголошення
незалежності України, підтверджену всенародним референдумом 1 грудня1991 року,
що прийнято вважати датою утворення держави Україна в її сучасному вигляді.
Проголошення Акту
незалежності України відкрило нову сторінку в історії України. На всіх етапах
становлення український народ демонстрував високий національний дух і прагнення
жити вільно і незалежно, у мирі та злагоді з іншими народами. Основними
напрямками зовнішньої політики України були:
·
участь України
в діяльності міжнародних організацій: 1992 р. – Україна стає членом
Міжнародного валютного фонду, 1995 р.- Членом Ради Європи. 2000 р. – Україна –
непостійний член Ради Безпеки ООН, 2004 р. – угоди про Єдиний економічний
простір (ЄЕП);
·
ядерне
роззброєння: 1994 - приєднання України до Договору про нерозповсюдження ядерної
зброї; 1996 р. - ядерні боєголовки вивезено з території України;
·
співпраця
з Європейським Союзом (ЄС);
·
налагодження
відносин з державами СНД: 1997 р. – Великий договір між Росією та Україною
тощо.
|
Підсумкові контрольні роботи у 5-8 класах
загальноосвітніх навчальних закладів проводяться письмово з таких предметів:
українська мова, математика, історія України, іноземна мова (перша мова —
англійська, французька, німецька) та російська мова (у школах з російською
мовою навчання).
Дату проведення підсумкових контрольних робіт визначають Міністерство освіти і науки
Автономної Республіки Крим, управління освіти і науки обласних, Київської та
Севастопольської міських державних адміністрацій у період з 10 по 20 травня
цього року.
Варіанти завдань підсумкової контрольної роботи добирають
загальноосвітні навчальні заклади за посібниками, зазначеними нижче.
Навчальні
заклади визначають не менш ніж п’ятнадцять варіантів для кожного класу (для
іноземної мови - не менше ніж десять). Якщо кількість учнів у класі менша за
п’ятнадцять, кожен з них отримує окремий варіант. Якщо наповненість класу
перевищує 15 осіб (для іноземної мови - десять), той самий варіант не може
повторюватись більше ніж двічі, якщо наповненість класу перевищує 30 осіб —
більше ніж тричі.
На
проведення підсумкової контрольної роботи відводиться 45 хвилин, з іноземної
мови – 90 (на окремих уроках). Відлік часу починається після вступної бесіди
вчителя та інструктажу. |
На
виконання п.2.3 наказу Головного управління освіти і науки Дніпропетровської
облдержадміністрації від 20.10.2010 року № 833 «Про проведення обласних
батьківських зборів «Впровадження державно-громадського управління школою» та з
метою надання оперативної організаційної і методичної допомоги керівникам шкіл,
педагогічним колективам ДОІППО надсилає методичний лист «Про залучення
батьківської громадськості до державно-громадського управління освітою». |
Дана посадова інструкція розроблена на основі
тарифно-кваліфікаційної характеристики заступника директора. При складанні
інструкції враховані типові рекомендації про організацію служби охорони праці в
закладах освіти. |
Міністерство освіти і науки України доводить до відома місцевих органів управління освітою, методичних установ, керівників загальноосвітніх навчальних закладів, що робочі навчальні плани на 2010/2011 навчальний рік складаються: |
Відповідно до Програми Президента України «Україна для людей», оголошення Президентом України 2011 року – роком освіти, наказів Міністерства освіти і науки України від 23.06.2010 № 627 «Про підготовку та організований початок 2010-2011 навчального року» (п.6.15) і наказу головного управління освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації від 15.07.2010 № 568 (пп.4.13, 4.14) та з метою вирішення актуальних проблем виховання підростаючого покоління, формування духовно-моральної, життєво компетентної особистості громадянина України обласний інститут післядипломної педагогічної освіти вважає за доцільне звернути увагу керівників органів освіти, освітніх закладів на необхідність належної підготовки і проведення Дня знань, Першого уроку 2010-2011 н.р |
|
Сьогодні | Block content |
|